CZYM SIĘ ZAJMUJĘ?

Jednym słowem - SEO, czyli zwiększaniem widoczności Twoich usług w sieci.

Pozycjonowanie jest procesem ciągłym, trzeba być zawsze o krok od konkurencji.

Usługi pozycjonowania świadczę od kilkunastu lat. W tym czasie miałem okazję pracować zarówno z małymi firmami usługowymi jak i z dużymi e-commerce posiadającymi w swojej ofercie kilkanaście tysięcy produktów. Dzięki nieprzerwanej pracy w jednej dziedzinie każdego dnia podnoszę swoje umiejętności i zdobywam nowe doświadczenia, które mogą zagwarantować Ci fachową wiedzę i odpowiednie podejście do Twojego biznesu.

MOJA OFERTA

Pozycjonowanie jest zbiorem tych wszystkich czynności, które sprawiają, że strona jest częściej znajdowana przez potencjalnych klientów. Jest to ciągła optymalizacja samej strony (czyli SEO) oraz analiza nowych fraz dzięki którym można pozyskać klientów. Konsekwentne podnoszenie widoczności naszej marki w Internecie wiąże się z ciągłą pracą przy analizie zarówno konkurencji jak i zmian zachodzących w algorytmach wyszukiwarki. W ciągu ostatnich 10 lat takich zmian było ponad 300 rocznie! Były też takie, które z dnia na dzień potrafiły wywrócić wyniki o 180 stopni. W takich przypadkach kluczowym jest szybkie przeanalizowanie tych zmian i dostosowanie się do nich.

Nieodłącznym etapem marketingu w sieci jest Audyt SEO. Jest to ocena obecnego stanu witryny oraz dostosowanie jej do wymagań wyszukiwarki, pamiętając również o tym, że musi być ona użyteczna i czytelna dla użytkownika. Audyt SEO zawiera informacje o:

  • dostosowaniu witryny do urządzeń mobilnych
  • stanie znaczników meta – title, description oraz nagłówków
  • stanie linków wewnętrznych oraz ich poprawności wykonania
  • linkach zewnętrznych oraz ich analizie
  • poprawności optymalizacji treści na stronie
  • wydajności strony – szybkości oraz optymalizacji kodu

Jednym z ważniejszych elementów dzięki którym nasz witryna pnie się w górę w wynikach wyszukiwania są linki z innych stron. Linki można kupić u osób które posiadają własne strony (np. zlecić napisanie im artykułu sponsorowanego) lub stworzyć własne strony (tzw. zaplecze), które będą linkowały do strony pozycjonowanej. Aktualnie posiadam ponad 200 własnych domen na których od razu można umieścić linki, więc nie ma potrzeby czekania aż powstanie dedykowane zaplecze czy teksty sponsorowane u osób trzecich. Przewagą własnego zaplecza linków jest to, że mam pewność, że linki nie znikną i mam nad nimi pełną kontrolę.

W swojej ofercie posiadam również szkolenia SEO. Są one przydatne głównie w sklepach Internetowych dla pracowników marketingu oraz osób które zajmują się wprowadzaniem i opisywaniem nowych produktów. Są też przydatne dla osób, które mają niszowe działalności i na własną rękę chcą się podjąć pozycjonowania swojej strony firmowej. Przy niewielkich działalnościach, szczególnie z mniejszych miastach można samemu dojść do satysfakcjonujących wyników, bez kosztownych narzędzi analitycznych, znając wytyczne którymi trzeba się kierować podczas pracy nad zwiększaniem widoczności. W takim przypadku najlepiej na początek zlecić Audyt SEO oraz optymalizację strony, ponieważ bez fachowej wiedzy nie jest możliwe prawidłowe wykonanie tych czynności.

Do konsultacji zapraszam głównie osoby pracujące przy SEO i pozycjonowaniu, które mają problemy ze znalezieniem przyczyn spadków lub braku postępów w swoich działaniach. Często jest tak, że czasami jeden szczegół, który przeoczyliśmy blokuje nam możliwość pięcia się w górę w wynikach wyszukiwania. Czasami spojrzenie „z boku” na sytuację może dać nowe światło na ewentualne problemy z daną witryną.

OK, ale ile to wszystko będzie mnie kosztowało?

Niewiele! Jest kilka powodów dlaczego u mnie zapłacisz nawet 1/3 ceny, którą zapłaciłbyś w agencji marketing. Po pierwsze nie zatrudniam sztabu handlowców i „naganiaczy” którzy hurtowo podpisują umowy, dlatego też nie muszę im płacić. Nie utrzymuję też wielkiego biura z sekretarką 😉 Masz też pewność, że nie mam do „wyrobienia” 60 klientów jak to bywa w agencjach, dlatego mogę skupić się na rozwoju Twojego biznesu.

Etapy współpracy

Jak wygląda praca

przy pozycjonowaniu?

Audyt SEO

Pierwszym etapem prac jest analiza strony pod kątem technicznym. Sprawdzam, czy wyszukiwarka poprawnie interpretuje jej zawartość oraz czy jest wykonana zgodnie ze standardami.

Optymalizacja

Drugim etapem jest wprowadzenie niezbędnych zmian w kodzie strony oraz wykonanie poprawnego linkowania wewnętrznego.

Stworzenie strategii

Na tym etapie przeprowadzam analizę konkurencji, dobieram optymalne frazy oraz buduję plan rozbudowy treści na stronie.

Pozyskiwanie linków

Jednym z najważniejszych elementów strategii pozycjonowania jest zdobywanie odnośników do strony z innych miejsc w sieci.

Rozbudowa treści i zaplecza

Realizacja planu content marketingu oraz ciągłe rozwijanie zaplecza pod kolejne linki.

Bieżąca analiza

Analiza wzrostu widoczności strony, zmian w algorytmach wyszukiwarki, sprawdzanie działań konkurencji i szybkie dostosowywanie się do nich.

KILKA STATYSTYK

Moja kariera w liczbach

Na przestrzeni prawie 20 lat w branży uzbierało się tego trochę...

2000

Pozycjonowanych domen

100

Zadowolonych klientów

10000

Stworzonych stron zapleczowych

20

Szkoleń i konferencji SEO

MOJE PORADY

Nowości z bloga

Szybki kontakt

Jeżeli masz jakieś pytania, propozycję lub chcesz podjąć ze mną współpracę skorzystaj z poniższego formularza

    Narzędzia z których korzystam

    CZYM SIĘ ZAJMUJĘ?

    Jednym słowem - SEO, czyli zwiększaniem widoczności Twoich usług w sieci.

    Pozycjonowanie jest procesem ciągłym, trzeba być zawsze o krok od konkurencji.

    Usługi pozycjonowania świadczę od kilkunastu lat. W tym czasie miałem okazję pracować zarówno z małymi firmami usługowymi jak i z dużymi e-commerce posiadającymi w swojej ofercie kilkanaście tysięcy produktów. Dzięki nieprzerwanej pracy w jednej dziedzinie każdego dnia podnoszę swoje umiejętności i zdobywam nowe doświadczenia, które mogą zagwarantować Ci fachową wiedzę i odpowiednie podejście do Twojego biznesu.

    MOJA OFERTA

    Pozycjonowanie jest zbiorem tych wszystkich czynności, które sprawiają, że strona jest częściej znajdowana przez potencjalnych klientów. Jest to ciągła optymalizacja samej strony (czyli SEO) oraz analiza nowych fraz dzięki którym można pozyskać klientów. Konsekwentne podnoszenie widoczności naszej marki w Internecie wiąże się z ciągłą pracą przy analizie zarówno konkurencji jak i zmian zachodzących w algorytmach wyszukiwarki. W ciągu ostatnich 10 lat takich zmian było ponad 300 rocznie! Były też takie, które z dnia na dzień potrafiły wywrócić wyniki o 180 stopni. W takich przypadkach kluczowym jest szybkie przeanalizowanie tych zmian i dostosowanie się do nich.

    Nieodłącznym etapem marketingu w sieci jest Audyt SEO. Jest to ocena obecnego stanu witryny oraz dostosowanie jej do wymagań wyszukiwarki, pamiętając również o tym, że musi być ona użyteczna i czytelna dla użytkownika. Audyt SEO zawiera informacje o:

    • dostosowaniu witryny do urządzeń mobilnych
    • stanie znaczników meta – title, description oraz nagłówków
    • stanie linków wewnętrznych oraz ich poprawności wykonania
    • linkach zewnętrznych oraz ich analizie
    • poprawności optymalizacji treści na stronie
    • wydajności strony – szybkości oraz optymalizacji kodu

    Jednym z ważniejszych elementów dzięki którym nasz witryna pnie się w górę w wynikach wyszukiwania są linki z innych stron. Linki można kupić u osób które posiadają własne strony (np. zlecić napisanie im artykułu sponsorowanego) lub stworzyć własne strony (tzw. zaplecze), które będą linkowały do strony pozycjonowanej. Aktualnie posiadam ponad 200 własnych domen na których od razu można umieścić linki, więc nie ma potrzeby czekania aż powstanie dedykowane zaplecze czy teksty sponsorowane u osób trzecich. Przewagą własnego zaplecza linków jest to, że mam pewność, że linki nie znikną i mam nad nimi pełną kontrolę.

    W swojej ofercie posiadam również szkolenia SEO. Są one przydatne głównie w sklepach Internetowych dla pracowników marketingu oraz osób które zajmują się wprowadzaniem i opisywaniem nowych produktów. Są też przydatne dla osób, które mają niszowe działalności i na własną rękę chcą się podjąć pozycjonowania swojej strony firmowej. Przy niewielkich działalnościach, szczególnie z mniejszych miastach można samemu dojść do satysfakcjonujących wyników, bez kosztownych narzędzi analitycznych, znając wytyczne którymi trzeba się kierować podczas pracy nad zwiększaniem widoczności. W takim przypadku najlepiej na początek zlecić Audyt SEO oraz optymalizację strony, ponieważ bez fachowej wiedzy nie jest możliwe prawidłowe wykonanie tych czynności.

    Do konsultacji zapraszam głównie osoby pracujące przy SEO i pozycjonowaniu, które mają problemy ze znalezieniem przyczyn spadków lub braku postępów w swoich działaniach. Często jest tak, że czasami jeden szczegół, który przeoczyliśmy blokuje nam możliwość pięcia się w górę w wynikach wyszukiwania. Czasami spojrzenie „z boku” na sytuację może dać nowe światło na ewentualne problemy z daną witryną.

    OK, ale ile to wszystko będzie mnie kosztowało?

    Niewiele! Jest kilka powodów dlaczego u mnie zapłacisz nawet 1/3 ceny, którą zapłaciłbyś w agencji marketing. Po pierwsze nie zatrudniam sztabu handlowców i „naganiaczy” którzy hurtowo podpisują umowy, dlatego też nie muszę im płacić. Nie utrzymuję też wielkiego biura z sekretarką 😉 Masz też pewność, że nie mam do „wyrobienia” 60 klientów jak to bywa w agencjach, dlatego mogę skupić się na rozwoju Twojego biznesu.

    Etapy współpracy

    Jak wygląda praca

    przy pozycjonowaniu?

    Audyt SEO

    Pierwszym etapem prac jest analiza strony pod kątem technicznym. Sprawdzam, czy wyszukiwarka poprawnie interpretuje jej zawartość oraz czy jest wykonana zgodnie ze standardami.

    Optymalizacja

    Drugim etapem jest wprowadzenie niezbędnych zmian w kodzie strony oraz wykonanie poprawnego linkowania wewnętrznego.

    Stworzenie strategii

    Na tym etapie przeprowadzam analizę konkurencji, dobieram optymalne frazy oraz buduję plan rozbudowy treści na stronie.

    Pozyskiwanie linków

    Jednym z najważniejszych elementów strategii pozycjonowania jest zdobywanie odnośników do strony z innych miejsc w sieci.

    Rozbudowa treści i zaplecza

    Realizacja planu content marketingu oraz ciągłe rozwijanie zaplecza pod kolejne linki.

    Bieżąca analiza

    Analiza wzrostu widoczności strony, zmian w algorytmach wyszukiwarki, sprawdzanie działań konkurencji i szybkie dostosowywanie się do nich.

    KILKA STATYSTYK

    Moja kariera w liczbach

    Na przestrzeni prawie 20 lat w branży uzbierało się tego trochę...

    2000

    Pozycjonowanych domen

    100

    Zadowolonych klientów

    10000

    Stworzonych stron zapleczowych

    20

    Szkoleń i konferencji SEO

    MOJE PORADY

    Nowości z bloga

    Szybki kontakt

    Jeżeli masz jakieś pytania, propozycję lub chcesz podjąć ze mną współpracę skorzystaj z poniższego formularza

      Narzędzia z których korzystam