Czy pozycjonowanie jest trudne?

Wielu ludzi twierdzi, że może promować strony na własną rękę, co oczywiście jest prawdą, ale wymaga wielkiego nakładu czasu, pracy, środków finansowych i wiedzy zdobytej doświadczeniem. Niestety ktoś, kto prowadzi inny biznes nie jest w stanie nad tym wszystkim zapanować. Dlatego jak grzyby po deszczu powstają agencje SEO, które oferują swoim klientom góry złota oraz „gwarancję na pozycjonowanie”. Myślę, że każdy zdrowo myślący człowiek nie może zagwarantować czegoś na co do końca nie ma wpływu. Dobrym porównaniem może być na przykład prognoza pogody – żaden prezenter nie da sobie ręki odciąć, że jutro będzie tak jak to dzisiaj powiedział, ale jego prognoza przeważnie się sprawdza.

 

Za co w takim razie zapłacę jeżeli nie mam gwarancji?

U mnie nie otrzymasz 100% gwarancji, że za tydzień znajdziesz się wysoko w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowane jest procesem długofalowym i stałym. Należy codziennie monitorować stronę i analizować osiągane wyniki. Nie da się tego zrobić jednorazowo. Nie zapłacisz więc ani złotówki, jeżeli Twojej frazy nie będzie w pierwszych 10 wynikach wyszukiwania zgodnie z umową, którą podpiszemy.

Ze swojej strony zagwarantuję Ci:

  • zachowanie poufności
  • solidne wykonanie usługi
  • etyczne wykonanie usługi
  • dbanie o wizerunek marki w sieci

 

Dlaczego lepiej zgłosić się do mnie a nie do dużej agencji SEO?

Wymienię może trzy argumenty, które mogą za tym przemawiać. Dla dużej, koropracyjnej agencji jesteś jednym z wielu klientów. Takiej agencji nie zależy na Twoim biznesie lecz na swoich zyskach. Ja kieruje się zasadą, że zadowolony klient to dobry klient, który poleci moje usługi kolejnym ;) Drugi argument nad którym większość osób szukających firmy pozycjonerskiej przeważnie się nie zastanawia to frazy. Przeważnie wielkie firmy „wciskają” klientowi frazy, które tak na prawdę nie przynoszą żadnych wymiernych korzyści. Ja staram się dobierać frazy, które przyciągną na Twoją stronę potencjalnych klientów a nie tylko nabiją sztuczny ruch bez żadnej konwersji. Również na wstępie ocenię, czy frazy które wybrałeś sam będą odpowiednie dla Twojej firmy. Ostatnia sprawa to szablonowość działania. Jak większość się orientuje w wyszukiwarkach zmiany zachodzą z dnia na dzień. Wielkie firmy nie są w stanie na czas zareagować na zmianę algorytmu wyszukiwarki , ponieważ mają setki klientów i czas potrzebny na dokonanie tych zmian wydłuża się przeważnie do kilku miesięcy. U mnie jesteś jednym z kilku a nie kilkuset.